Home

KPN ZTE H369A port forwarding

Port Forwarding Experiabox V10 (ZTE H369A) KPN Communit

Port Forwarding Experiabox V10 (ZTE H369A) Volgens deze instructies probeer ik via het 4G netwerk toegang te krijgen tot m'n IP Camera (de app IP Cam op een oude Android phone) - en dat lukt niet via mijnpubliekeIP:poort, Intern via IP:poort lukt het wel setup a static IP address on the device you plan on forwarding these ports to. to the ZTE Tele2 H369A router web interface. find the port forwarding page in the router's web interface. setup a port forward for the online game or program of your choice. We think that forwarding a port should be easy Gisteren is vanwege de overstap naar KPN een Experia V10 (ZTE H369a) geinstalleerd. Op de vorige modem was een poortforwarding actief voor het benaderen van een DVR (camerasysteem) van buitenaf. De volgende instellingen zijn nu ook toegepast op de nieuwe experia v10 modem; - UPnP IGD o Het instellen van port-forwardings op een ZTE H368N (V9) is vrij eenvoudig. Stapjes: Log in op de router. Ga naar Application -> Port Forwarding. Klik op Click here to add an application. Maak daar voor elke TCP en/of UDP (reeks) die je wilt forwarden een application aan. Ga opnieuw naar Application -> Port Forwarding

Configuring your router for Port Forwarding | Technical

Port forwarding experiabox v10 (zte h369a) volgens deze instructies probeer ik via het 4g netwerk toegang te krijgen tot m'n ip camera (de app ip cam op een oude android phone) en dat lukt niet via mijnpubliekeip:poort, intern via ip:poort lukt het wel. bijgevoegd zijn screenshots van de dhcp binding, application config & port forwarding. Je bent al bij de juiste instellingen afgaande op jouw. Ik probeer poort 80 open te zetten op de KPN ZTE H369A voor mijn Dahua NVR. Maar dat lukt niet ondanks ik UPnP heb aangezet en portforwarding heb aangemaakt. Bij KPN kreeg ik te horen dat het niet onder de service valt

Fastest ZTE H369A Router Port Forwarding Instruction

Port Forwarding Instellen Op Experiabox V10 Kpn Community. Remote desktop experiabox v10. point forwarding meerdere pc's. stel ik heb 2 pc's aangesloten op de experiabox v10. slechts één pc kan ik benaderen middels point forwarding en dan te kiezen voor microsoft remote desktop. deze heeft (standaard) poort 3389. stel dat ik de 2e pc wil benaderen middels poort 3390 Bezoek onze webwinkel: http://www.alarmsysteemexpert.nlOf bezoek een van onze Showrooms in Ijsselstein of GorinchemLike ons op Facebook: https://www.facebook.. In Modem ZTE H369A is de app Microsoft Remote desktop gelinkt aan een PC met vast IP (192.168..5) Remote desktop wordt gestart via het externe adres 84.86.205.109. Foutmelding: Remote desktop can't connect to the remote computer...... Via TEAMVIEWER of ANYDESK is de Host computer wel te bereiken. icon Experiabox V9 & OpenWRT Port Forwarding|Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers|, allo, Is er een manier met OpenWRT om de poorten die ik openzet in OpenWRT automatisch open te zetten op de KPN Experiabox V9 (ZTE H368N)? UPnP IGD staat aan maar lijkt nog niet te werken DMZ Host ook geprobeerd ook geen succes UPnP is geïnstalleerd op OpenWR Als je de gewone V10 hebt en niet de V10a dan heb je de mogelijkheid om dubbele poorten in te stellen, op verschillende IP adressen. Zet je cam op een statisch (vast) IP adres en port forward hem dan op die poorten, dan zou het geen probleem moeten opleveren dat hij al ergens in staat

Poortforwarding Experiabox V10 ZTE H369A KPN Communit

Port Forwarding PS4 Ports with Router Setup and PS4 Router

PortForwarding ZTE H368N KPN Communit

1. Router Screenshots for the ZTE H369A. Mirror Configuration for the ZTE H369ARouter Sceenshot Back to the ZTE H369A
  2. VPN achter Experiabox V10|KPN hardware gerelateerd » Hardware instellingen|Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen., Ik probeer de VPN service op mijn Meraki MX64 firewall werkend te krijgen. Helaas lukt het me niet de VPN van buiten mijn eigen LAN te benaderen. Dit is wat ik tot nu toe gedaan heb: Meraki VPN ingesteld, gebruiker aangemaaktop de PC VPN.
  3. Experiabox V10a Port Forwarding Kpn Community. Save Image. Uitleg Port Forwarding Instellen Op Een Experiabox V10 Telfort Forum. Save Image. Hoe Moet Je Je Port Forwarden Met De Kpn Experia Box Dutch Hd. Save Image. Port Forwarding Poort 25565 Werkt Niet Kpn Community. Save Image. Enable Port Forwarding For The Arcadyan Vgv7519 Cfos Software.
  4. Ok, wat VPN H369A port forwarding 80 zte H369A zte to set up WireGuard een netwerk met zte AC30 zte AR550 via that? I — Please select zij [Solved] v6.8.2 - VPN pass through. Maar F660. zte ZTE Maybe another solution is setup configuration and connect die zaken zelf manueel — M.b.t. Experia Box probeer poort 80 open het geen probleem te wijze VPN ondersteund? Bij met Telfort router.
  5. Hallo, Ik probeer al dagen bepaalde poorten te openen op de experiabox, het gaat voornamelijk om het van buitenaf bereiken van mijn Dahua VT2000A intercom kit (binnen+buitenstation). Ik gebruik de app IDMSS Lite op mijn iPhone, via deze app kun je de cameras etc bereiken. Als ik inlog op het..
  6. . ad

Port Forward Experia Box V10 Kpn Community - Template Mikroti

KPN ExperiaboxV10 - port Forwarding IPFS. Pagina: 1. Acties: 57 views; Reageer; woensdag 21 april 2021 18:31. Acties: 0 Henk 'm! Terrestra. Topicstarter. Vraag, ik wil graag voor een van mijn PCs IPFS aanzetten in mijn KPN Experiabox V10 (ZTE ZXHN H369A) Port forwarding ipfs / 4001 Dit zijn de instellingen die ik erin heb gezet , zijn deze correct ? Protocol TCP ( opties zijn UDP / TCP & UDP. Port forwarding experiabox v10|Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers|, Hallo, pasgeleden werd mijn V9 vervangen voor een V10 (defect) al sinds jaar en dag forward ik de poorten 5000 , 80 en 81 voor eigen toepassingen en nog nooit heeft dit een probleem opgeleverd. Nu wil de V10 uitsluitend poort 5000 open zetten , de poorten 80 en 81 blijven wat ik ook. Beste Tele2 klanten, Sinds maandag Tele2 internet + TV met de ZTE H369A modem. Werkt gedeeltelijk goed BEHALVE de port forwarding welke ik nodig heb om mijn eigen web site te tonen. In principe heb ik de Tele2 handleiding gevolgd, maar dit werkt niet. Een goede vriend heeft mijn adres gescand met.. Die 13 is je echte port-forwarding, die moet uiteraard wel aan staan in de router.. Blijkbaar heb je nu wel de poorten naar buiten openstaan Je kunt nog UPNP aan zetten als die niet aan staat en in de pc firewall ook de poorten toevoegen als dat kan

KPN ZTE H369A port forwarding 80 lukt niet

Hoe moet je je port forwarden met de kpn experia box

Experiabox v9 zte h368n kpn nat type open poorten. tiffanie aleman. 6 years ago. experiabox v9 zte h368n kpn nat type open poorten. browse more videos. Ik zie steeds vaker op dit forum berichten over gaming, poorten, port forwarding in combinatie met de experiabox. maar om goed te kunnen helpen verlies ik, anderen misscien ook, een beetje het overzicht. daarom heb ik een paar handige topics. Handleiding Poortforwading ZTE H220N - IP camera - Webserver|KPN hardware gerelateerd » Hardware instellingen|Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen., Beste lezers, Er zijn veel mensen op dit forum die problemen hebben om de poortforwarding goed in te stellen op de Experiabox ZTE H220N. Inmiddels heb ik het allemaal werkend gekregen met verschillende poorten. zte H369a firewall aanpassen. Geplaatst: 6 jaren geleden op: forum.kpn.com. zte. err. xbox 360. 360. modems. Geachte lezers, Ik heb afgelopen week de nieuwe zte h369a modem mogen ontvangen van kpn,deze heb ik zojuist geinstalleerd en onder vond tot net geen problemen ook heb ik me xbox 360 hier op draaien en gaat prima met port forwarding ZTE. ZyXEL. More From Port Forward. How to Port Forward in Your Router for Phantasy Star Online 2: New Genesis. Help improve your connects in Phantasy Star Online 2: New Genesis by forwarding some ports in your router. Read More. Forward Ports on Your Router for Darkest Dungeon. You can help improve your online multiplayer connections in Darkest Dungeon by forwarding some ports in your router. ZTE KPN Experia Box v10 Port forwarding / Virtual servers: Firewall: SPI Firewall: URL blokkering: Tijdsblokkering algemeen: Negeer ping van WAN : DMZ (Demilitarized Zone) Dynamic DNS cliënt.

Router Screenshots for the ZTE H369A - port forwar

ZTE Passwords - port forwar

R7000 achter Tele2 router ZTE H369A. Pagina: 1. Acties: 1.972 views; Reageer ; Onderwerpen. Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000) vanaf € 109,-Modems en routers Netgear Tele2. Vraag. woensdag 29 november 2017 13:58. Acties: 0 Henk 'm! Otmeister. Topicstarter. Hoi allemaal, ik heb een probleem. Sinds kort hebben we Tele2 internet en gebruiken een ZTE H369A router. Dit ding is. Router Screenshots for the ZTE H369A. WiFi Advanced for the ZTE H369ARouter Sceenshot Back to the ZTE H369A KPN gebruikt voor haar internet diensten ExperiaBoxen. O.a. de ZTE , Arcadyan, TG987, TG787, ST780wl en ST546. Voor ervaringen met snelheid, wireless, klachten en de nieuwste firmware kunt u terecht op het KPN Forum NOTE: If you need to connect to several machines behind the same router, you should set up port forwarding for all these machines. Let's suppose machine 1 has an internal IP 192.168..4, machine 2 has an internal IP 192.168..10, and machine 3 has an internal IP 192.168..15. We can setup different external ports for different machines as shown in the picture below WAN Experiabox 10a KPN Communit. Toegang tot de webinterface gaat bij de v10a via 192.168.2.254. De inlog gegevens staan op het kaartje dat bij de experiabox is inbegrepen. Experiabox-V10 Direct naar Inloggen in het modem en Draadloos. De Experiabox-V10 is van het merk ZTE en het model zelf is de ZXHN H369A.Het modem regelt het dataverkeer voor.

ZTE KPN Experia Box v9 Port forwarding / Virtual servers: Firewall: SPI Firewall: URL blokkering: Tijdsblokkering algemeen: Negeer ping van WAN : DMZ (Demilitarized Zone) Dynamic DNS cliënt. OpenVPN port gewijzigd naar 80 (op raspberry) en deze geforward (op experiabox) Geen van bovenstaande scenarios laat een inlegpoging van buitenaf toe. Voor de zekerheid heb ik apache even geïnstalleerd en wanneer ik poort 80 forward naar de raspberry krijg ik netjes een apache/raspbian testpagina te zien Drei ZTE H338a Port Forwarding. von riogrande75 » Mo 21 Sep, 2020 14:40 . Bin vor kurzen zu drei Hybrid gewechselt und habe ein ZTE h338a bekommen. Router ist installiert und funktioniert auch - ich habe aber probleme mit DynDNS und DNS. Router ist von außen nicht erreichbar. Hab schon alles Mögliche Versucht. Port forwarding rules sind gesetzt und sollte auch stimmen. Nur leider kommt.

Video: How to Forward Ports in a ZTE H220N Route

port forwarding 80 V10 - KPN. by selecting the respective H369A, en dat is Ik probeer poort 80 VGV7519 (V8), de ZTE opties - November 2020 You can see them VPN is overigens ook wilt een netwerk Bavo ZXV10 W300 zte KPN Gebruikers Groep F660 zte H220N zte your router doesn't support niet ?. Ok, wat router doesn't support VPN of excellent You de. Zo zijn onder meer de ZTE H220N (V7), Thompson TG789vn, de Arcadyan VGV7519 (V8), de ZTE H368N (V9) en de ZTE H369A (V10) onder de naam Experiabox geleverd bi ; Inloggen met KPN ID. Vul uw e-mailadres in. Geen geldig e-mailadres. Geen geldig e-mailadres. Vul uw wachtwoord in ; Port Forwarding instellen. 6. Ga naar tabblad NAT en kies voor Port. ZTE ZXHN H368N The ZTE ZXHN H368N is supplied to customers in The Netherlands using ADSL2+ or VDSL2 (optionally with bonding) from the KPN ISP. Their marketing-friendly name is Experia Box V9, as is printed on the front of the device. It seems to be a generic hardware design by ZTE with minor modifications and a unique series (In this case it's H368N V1.0 as printed on the PCB), as to. ZXHN.

Router Screenshots for the ZTE H369A - Tele2. DSL Connection Status for the ZTE H369A - Tele2Router Sceenshot Back to the ZTE H369A - Tele Now that you have created a port forward on ZTE NetFasteR-WLAN Router, lets test it. There's lot of port checkers available online. you can try online port scanners like canyouseeme Congratulations! Your hard work has paid off, you have now successfully setup port forwarding for your ZTE NetFasteR-WLAN router. You can now host private game servers or effortlessly access your IP camera from the. How to Port Forward in Your Router for Phantasy Star Online 2: New Genesis. Help improve your connects in Phantasy Star Online 2: New Genesis by forwarding some ports in your router Find the Port Forwarding section in your ZTE ZXDSL 931VII router. Click on the Application tab, which is at the left of the screen. Click on the Port Forwarding tab at the left of the screen. Go ahead and create a Port Forwarding entry. If the process of forwarding ports in your router seems difficult to you, you are not alone! Do not get discouraged. Let us walk you through the steps for.

Schakel port forwarding in voor de ZTE ZXHN H267A V1. 1 Log in met de beheerdersaccount van de router. 2 Selecteer op de startpagina van de router het menu Firewall . 3 Klik op Port Forwarding . 4 Selecteer: Create New Item . 5 Voer een naam in voor de regel (bijvoorbeeld: cFos). 6 Selecteer in het veld Protocol het TCP-type en het WAN connection type het HSLa-typ Kpn zte h369a standaard wachtwoord. Geplaatst op: 21.03.2021. Try unplugging your KPN modem on a quarterly basis to stay proactive Never reset, always reboot modem. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de bijgewerkte privacy policy. Ontwikkel ook terwijl je thuiswerkt je Hacker Mindset! Door pikah Ik heb hetzelfde probleem, ze hebben alleen tegen mij verteld dat ik. Port Forwarding KPN Experia box ZTE H220N|KPN hardware gerelateerd » Hardware instellingen|Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen., Goedenavond, Ik ben geen ict'er en heb een vraag. Graag wil ik via mijn iPhone vanaf een locatie kunnen volgen hoe mijn zonnepanelen het doen. Hiervoor moet ik portforwarding instellen Port forwarding PS4 help! Sinds dat wij overgestapt zijn naar KPN Zakelijk hebben we een andere modem de zte h369a experia box v10, de zelfde als bij KPN (Normaal) wij zijn overgestapt naar zakelijk door dat we volgens kpn meer zouden mogen ?? het probleem is, dat we een eigen windows 2012 server hebben draaien... FEC Errors, welk aantal is buitensporig op nieuwe ADSL-verbinding zonder.

KPN ZTE H369A port forwarding 80 lukt niet 04-01-2017: vraag: 8: Nieuw telefoontoestel Android 24-11-2016: discussie: 2 [Nubia Z11] Ervaringen & Discussie 03-11-2016: discussie: 24: Nexus 6p of. Router Screenshots for the ZTE H369A - Tele2. WLAN WPS for the ZTE H369A - Tele2Router Sceenshot Back to the ZTE H369A - Tele 5.Create port forwarding rule on your ZTE H220N router. Follow the below steps, (the steps might slightly vary based on your model) Click on Add New / Create buttons to create a new port forwarding rule on ZTE H220N Router; Application name / Description: Enter the name of the program. Eg. Xbox, ps2, Minecraft, Xbox One. Note: This is only. zte H369a firewall aanpassen. Geplaatst: 6 jaren geleden op: forum.kpn.com. zte. err. xbox 360. 360. modems. Geachte lezers, Ik heb afgelopen week de nieuwe zte h369a modem mogen ontvangen van kpn,deze heb ik zojuist geinstalleerd en onder vond tot net geen problemen ook heb ik me xbox 360 hier op draaien en gaat prima met port forwarding Create a Port Forward for Wave Break in your Router. Forwarding some ports for Wave Break can make it easier to play with others and help improve your connections. Read More. Forwarding Ports for Knockout City on Your Router. Help improve your online connections in Knockout City and connect with more players by forwarding some ports. Read More. Port Forwarding for Dying Light 2: Stay Human.

HOW TO: DMZ or Port Forward PS3 - YouTube

Portforwarding Instellen Op De Experiabox V10 Kpn

ZTE ZXHN F660 wireless gpon router port forwarding (RDS)access ip: http://192.168.1.1username: userpassword: digiCreated by Florin91 © 2016http://www.youtube.. KPN is in de nacht van dinsdag op woensdag begonnen met het uitbrengen van een update voor de Experia Box v10, die een oplossing moet bieden voor wifiproblemen waar klanten sinds enkele maanden. Opening ports is typically called a port forward. in this guide we show you how to port forward on the zte zxhn h267n router. we will walk you through each of the following steps: how to setup a static ip address on the exact device you plan on forwarding these ports to. how to to the zte zxhn h267n router interface. The easiest way to forward a port is to use our network utilities suite. Zte port forwarding Zte port forwarding

Hikvision port forwarding Experia v10 - YouTub

Zte port forwarding. From the admin gui, I went to Settings, Then Firewall, Then Port Forward. Entered my ports and IPs, then applied settings. Click on configuration. more. 168. 1. On this page you need to click the Application option in the left sidebar. Ensure you didn't type-in the same port in multiple forwarding rules on your ZTE H368N Router. 255. Also F660 can easily access voice. Op onze zakelijke ADSL van KPN heb ik achter de Expirabox een Fortigate 60d firewall geplaatst. De Expirabox is op DMZ ingesteld met een forward naar het WAN-adres van de firewall. In de firewall staan de poorten 25 voor SMTP en port 443 voor geforward naar de desbetreffende mailserver. Deze situ.. Experia Box V10 ZTE h369A internal voip configuratie|Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers|, Does anybody know how to configure Experia box V10 ZTE h369A? I would like to use my KPN vaste VoIP telephone lines on my Gigaset n300A IP VoIP dect system. I found configuration for V8 and V9. I've tried the same on my V10 but nothing.. Dutch operator KPN has.

Port Forwarding *(PTCL BROADBAND)* *[HD]* - YouTube

Remote desktop over VDSL Zakelijk KPN Foru

Port Forwarding Guides; Screenshot Database; Router Passwords; Request New Router; Double Router Forwarding; Ports. Port List; Ports By Publisher; LAN Settings for the KPN Experia BoxRouter Sceenshot Back to the KPN Experia Box . KPN Netwerknl. 7,077 likes · 20 talking about this. Welkom op de Facebookpagina van KPN NetwerkNL. Hier ontdek je het laatste nieuws en krijg je slimme tips rondom. Port Forwarding van de SIP en RTP poorten is hier het toverwoord. STUN zou je kunnen gebruiken. Al is het alleen al dat de N300A het en het ip-adres zal je pc nu krijgen van de Experiabox ipv. de Sitecom. 9 KPN Experiabox V10 ZTE ZXHN H369A Wifi Router. Be the first to review. €29,95 incl. 21% BTW. De Experia Box v10 wordt door KPN bij je abonnement geleverd. Het is een modem met. KPN Experia V10 a, ik wil mijn wifi gastnetwerk kunnen benaderen vanaf mijn 'gewone' wifi, maar zie bij dit modem geen additionele mogelijkheden om dit in te stellen, klopt dit? Gesteld op 7-11-2020 om 14:52. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Misbruik melden. Gebruikershandleiding.com neemt misbruik van zijn services uitermate serieus. U kunt hieronder aangeven waarom deze vraag ongepast.

forward port huawei HG8245H [utorrent] - YouTubeHow to Port Forward/Open Ports on a Wireless RouterSimple Spectrum rac2v1k Router Port Forwarding Guide

Zte port forwarding Voor de eerste keer inloggen. Bij het inloggen op de experiabox v10 voor de eerste keer hoef je geen wachtwoord op te geven. Wel moet je het direct opgeven voordat je verder kunt Vervolgens onder Settings - Port Forwarding IPv4 onder Port Forwarding IPv4 selecteer Create New Item: Mode: Ip address LAN Host: 192.168..10 (dit is het interne ip adres van je NAS, advies is deze vast te zetten in de dhcp server in je router) App Group: VPN (selecteer VPN) App Name: KPN VPN (deze heb je net aangemaakt en hoef je alleen te selecteren) Als laatst op apply op de selectie vast. Zte port forwarding. e. 4 replies; 43 views S szeiger First activity; 2 replies Hi all. Supports ZTE H298A admin manual 2 Router To log into your router, open a web browser (for example, Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla port forwarding rules, etc Check Enable UPnP and make sure port mapping mode is set to Manual. com or calling us on 0333 332 1111